Garantie
Toate produsele comercializate de catre site-ul harmonypmu.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Garanția se dovedeste pe baza facturii de cumparare sau a bonului fiscal, iar pentru produsele care se vand insoțite de certificat de garanție, dovada se face cu certificatul de garanție corect completat, insoțit de bon fiscal si/sau factura. Pierderea facturii si/sau a bonului fiscal, atrag dupa sine pierderea garanției.
Pentru produsele insoțite de certificat de garanție, condițiile de acordare a garanției sunt menționate in cuprinsul acestuia. Pentru produsele care se vand fara certificat de garanție, garanția nu se acorda daca s-au deteriorat din cauza manevrarii, a lovirii, a utilizarii necorespunzatoare, a depozitarii necorespunzatoare, a condițiilor meteo, a incendiilor sau a cazurilor particulare in care se constata ca defecțiunea nu provine din procesul de fabricare sau ambalare.
Daca un produs s-a defectat la 48 de ore din momentul cumpararii, beneficiarul poate cere inlocuirea produsului cu unul nou, daca face dovada timpului trecut de la achiziționare prin factura si/sau bon fiscal.
Pentru orice problema legata de produse, trebuie să ne contactați la numarul de telefon 0765 466 466 sau la adresa de e-mail pmu.harmony@gmail.com. In maxim 24 de ore dupa sesizare, veti fi contactat de un reprezentat pentru a stabili maniera de solutionare a problemei.
In cazul in care se opteaza pentru repararea unui produs, durata maxima in care compania noastra se angajeaza sa verifice si sa execute reparația produsului, este de 30 zile lucratoare din momentul in care produsul ajunge in depozitul noastru. Garanția produsului se prelungeste cu perioada in care acesta a staționat in depozit pentru efectuarea reparației, cu condiția ca, beneficiarul, sa faca dovada perioadei respective pe baza procesului verbal eliberat de compania noastra dupa efectuarea reparației. Daca un produs nu se mai poate repara, se va inlocui cu un altul nou, insa, termenul de garanție pentru noul produs va fi egal cu perioada de garanție ramasa pentru produsul inlocuit. Garantiea este valabila 12 luni.