Politica de retur
RETURNAREA PRODUSELOR RISCAREA LA CUMPĂRARE
Produsele achiziționate la distanță pot fi returnate conform OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice comerciantul în scris că renunță la achiziție, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 de zile de la primirea produsului sau, în cazul serviciilor, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la rezilierea contractului. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru primirea produselor
Magazinul nostru va returna contravaloarea comenzii cât mai curând posibil de la primirea produsului returnat. Suma restituită și condițiile de returnare nu includ costurile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferită de magazin.
Dacă pachetul este refuzat, plata transportului retur va fi adăugată în următoarea comandă plasată pe site.
Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în baza căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra consumatorului asupra produselor, iar consumatorul plătește sau se obligă să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are ca obiectul său atât al produselor, cât și al serviciilor.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau la emiterea confirmării automate a primirii acestuia.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care îl însoțeau). Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, cioburi, zgârieturi, șocuri, urme de utilizare excesivă și / sau intervenții neautorizate etc. nu sunt acceptate pentru returnare.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică numai consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, astfel cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorului, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferită de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83 / UE, punctul (47) al prezentării: pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor, consumatorul ar trebui să se ocupe și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite. să o faci într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui să încerce doar pe un articol vestimentar, nu să-l poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este neapărat prezent, prezența sa fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost lansat de producător. Deteriorarea sigiliului nu limitează dreptul de retragere din contract.
PROCEDURA DE RETRAGARE A CONTRACTULUI Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează magazinul cu privire la decizia de retragere din contract printr-una din variante: formular de model sau o declarație fără echivoc făcută pe un suport durabil (hârtie, poștă sau fax). Consumatorul are la dispoziție 30 de zile de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.
Obligațiile magazinului
Rambursarea completă a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile de livrare (cu excepția cazului în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de debit.